Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~sebol | użytkownik

imię i nazwisko adresTomaszów Mazowiecki zarejestrowany19.02.2008 @11:05:49 ostatnio na stronie11.05.2012 @10:17:52

jestem jeszcze tutaj ... http://www.maxmodels.pl/sebol.html

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7868020
digarty140 komentarze6674 posty na forum123

komputer / sprzęt
Canon Eos 400 D + Canon 50/ 1.8 + TAIR 11-A + HELIOS 44M + kit 18-55 oraz bardzo dobry kompakt Canon Powershot A95

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~firletka1    06.05.2010 @18:51:43
ale długo Cię nie było....... pozdrawiam
~sasqacz    06.05.2010 @17:13:37
Dzięki...
~Mariposa89    14.11.2009 @23:27:04
czemu nic nowego nie ma?
~shockoboons    02.11.2009 @11:13:07
; ]
~linfernum    01.09.2009 @22:16:00
dokładnie nie wiem, ale na pewno podejrzana, ze zwykłego jabola takie nie wychodzą))-próbowałem...pzdr
~abaz    01.09.2009 @13:58:26
Na zywo robiło to niesamowite wrazenie, bylo nawet slychac wystrzaly tych flar.
Szkoda tych pilotów i maszyny.
~abaz    01.09.2009 @13:51:28
Tak to fota z piatku piekny pokaz dali.
~Ogi8k    30.08.2009 @22:24:44
Ponoć (tak przynajmniej rzekł Dowódca Białoruskiego AF) tamten pokaz był jedynie na "trójkę"
~KamilJakubJamroziak    16.07.2009 @23:19:31
jak musi to musi...
pozdr
_______
are you watching closely?
~linfernum    16.07.2009 @22:24:27
pozdrawiam i ...podziwiam rozwój...pzdr
~casssie    14.07.2009 @17:15:46
oj wybacz mi :D
_______
i nie ma,że boli.


~casssie    14.07.2009 @12:01:46
aaa! przeeeek*rwameeeeeeeeeeeegacudowna galeriaogląda się z zaciekawieniemdużo kreeatywnościgratuluję i pozwolę sobie poobserwować Pana
_______
i nie ma,że boli.


-magicznaxkaruzelaa    09.07.2009 @15:58:37
akurat taka miała byc ta truskawka bo mialam nastepnym razem wstawic jak leci do wody uwierz nastempne bedzie lepsze
~firletka1    09.07.2009 @15:18:54
~alisja6    09.07.2009 @15:03:15
dzięki
_______
-Kto nie ma odwagi do marzeń, nie będzie miał siły do walki.

http://www.alisja6.blog.onet.pl blog z moimi pracami...
~harleqinforest    09.07.2009 @14:50:09
dzieeeeeeeeekuje!
~agtt    09.07.2009 @13:03:20
miało się zlewać;p
_______
bang bang, shot dead. everybody's gone mad.
~MoOniuSiak    08.07.2009 @23:47:31
nie dodaje nic nowego bo sie deneruje tylko . zdjecia mam. ale nie super jakosci zdjec bym sie nie spodziewala po moim sprzecie... ;/
~agtt    08.07.2009 @10:38:57
ja się bez aparatu nie ruszam, także spoko.
_______
bang bang, shot dead. everybody's gone mad.
~MichalMarcinkowski    08.07.2009 @09:53:17
spoko spoko..... ale mi chodzi o te czerwone punkty w chmurach wiec to raczej nie jest żadna wieża....
~agtt    07.07.2009 @20:25:20
hm?
_______
bang bang, shot dead. everybody's gone mad.
~rucioap    06.07.2009 @22:59:39
Dzięki
~firletka1    06.07.2009 @22:45:29
dziękuje i wzajemnie miłego...
~Alex281    06.07.2009 @22:44:17
ja nie lubię, bo się boje...

dziękuje za ocenę.
_______
mam kota na gorącym dachu mojej głowy...
~firletka1    05.07.2009 @19:09:26
dzięki bardzo
1 2 3 4 5 6 ... 49 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt